ČIŠĆENJE USISNIH GRANA
EGR – TURBO – INTERCOOLER
D.S.C. – za kolektore kod diesel motora
Problem: pri procesu izgaranja, zrak do goriva treba dospijeti u idealnoj količini, temperaturi i brzini te pod idealnim pritiskom kako bi se proces izgaranja
mogao odviti što potpunije i što brže. Zbog
kruženja ispušnih plinova i para lako se zaprljaju kolektori, ventili EGR, lopatice turbine, intercooler, začepljujući tako i
limitirajući količinu zraka koja ulazi u komoru za izgaranje.Osim toga, uprljani intercooler sprječava akedvatno hlađenje zraka a time smanjuje i količinu zraka koja ulazi u komoru za izgaranje. Negativan rezultat koji iz toga slijedi je smanjenje učinka, prevelika potrošnja, dimljenje iz ispušnog sistema, itd.
Rješenje: veoma je bitno da se očiste svi prolazi zraka u cilju izbjegavanja skupih intervencija otvaranja i čišćenja dijelova. Sintoflon je razvio djelotvorne sprejeve koji otapaju u kratkom vremenskom razdoblju taloge, nečistoće, lakove i
mješavine cinkovog oksida sa željezo
(III)-oksidom, bez potrebe da se bilo što rastavi. Dovoljno je samo pošpricati
tekućinu u kolektor dok je motor u pogonu. Nakon nekoliko minuta sve se površine očiste od nečistoća koje će izaći iz ispušnog sistema. Nema nikakvih opasnosti za katalizator.
PROIZVOD:
Sredstvo za čišćenje naslaga posebno osmišljen za Diesel motore.
PRIMJENA:
Za čišćenje usisnih ssustava, EGR-a, intercooler-a, ventila, turbina diesel motora. Otapa masne i karbonske naslage, lak, gume u usisnom sistemu bez potrebe da se isti razmontira. Temeljito čisti kolektore, karburatore, usisni leptir, turbine, EGR ventile, intercooler, komoru za izgaranje i ventile.
PREDNOSTI:
Optimalno izgaranje, bolje performanse motora, manja potrošnja i smanjeno ispuštanje štetnih plinova. Ne oštećuje katalizator ni Lambda sondu. Optimalizira izgaranje usljed povećanog usisa zraka a smanjuje količinu HC i CO. Rezultat su manja potrošnja, veća performantnost.
DOZIRANJE:
Ovisno o prljavištini koju treba očistiti. Bočica je od 400 ml je dovoljna za jedan ciklus čišćenja, ali se može primijeniti i na više vozila ukoliko se radi o manjim zaprljanjima.
UPORABA:
PROIZVOD JE ISKLJUČIVO ZA PROFESIONALNU UPORABU !
Dovesti motor na radnu temperaturu. Olabaviti držač cijevi na dnu debimetra dok ne uspijete ubaciti cjevčicu proizvoda. Špricati s prekidima, a u pauzi nakon svakog špricanja stisnuti gas do kraja.
Dovesti motor na srednje okretaje i naizmjenično špricati proizvod nekoliko sekundi i davati gas do kraja kako bi motor imao vremena upiti i tekućinu i otopljenu prljavštinu.
Ne pretjerujte sa špricanjem kako bi se izbjeglo nakupljanje prljavštine.
Nakon što ste završili s tretmanom, provozati auto po cesti nekoliko kilometara održavajući motor na višim okretajima kako bi se čišćenje privelo kraju.
DRUGI NAČIN ČIŠĆENJA:
Za još bolje čišćenje, sadržaj proizvoda se može ubrizgati dok je auto u pogonu na cesti uz uporabu cjevčice duge 2 metra koja se posebno nabavlja. U tom slučaju, držeći motor u nižim brizinama na okretajima između 2500-3000, treba špricati naizmjenično sa ubrzavanjem (davanjem gasa do kraja) kako bi motor mogao apsorbirati proizvod.
Nakon što se završi s tretmanom, voziti još nekoliko kilometara na višim okretajima kako bi se čišćenje privelo kraju.