Tel: +385(0)912051224 mbsportpula@gmail.com

CleanFAP komplet za čišćenje FAP/DPF filtera

,

set za ciscenje DPF filtera

Poznato je da se povećanjem kilometraže FAP/DPF filtri dizelaša prljaju i time „čepe“ s vremenom.
Do ove situacije dolazi se čak i brže ako se autom pretežno vozi gradom, u kojem slučaju ne dolazi do automatske regeneracije filtra jer se ne stvore uvjeti za istu.
Regeneracijom se uvijek ne uspijeva izgorjeti čađa, koja se nataložila a često je tome razlog što se ne uspije dostići potrebna temperatura od 550° C, pogotovo zimi.
Posljedice: manjak snage, nepravilnosti u funkcioniranju, visoka potrošnja, miješanje ulja s dieselom.
Clean Fap je kompletna oprema namijenjena upravo za špricanje tekućine za čišćenje filtra kroz rupicu prvog ili jedinog senzora tlaka; ubrizgava se tekući deterdžent, koji nije štetan ni za površinu eventualnog oksidirajućeg katalizatora niti za površinu FAP/DPF filtra.

Oprema se sastoji od:
– 1 tlačne pumpe sa fleksibilnom cijevi, slavinom i poveznicama
– 1 boce tekućine Cleanfap1 od 0,5 litre (koja otapa prljavštinu)
– 1 boce tekućine Cleanfap2 od 2 litre (za ispiranje)

NAČIN  UPORABE

PRVI DIO ČIŠĆENJA (otapanje prljavštine)

1. dovesti motor na radnu temperaturu, zatim ga ugasiti.
2. pronaći prvi ili i jedini senzor pritiska FAP filtra, (slika1)
3. u automobilu je postavljen najčešće u haubi motora, dok je kod džipova i SUV-ova neposredno pored samog FAP filtra
4. skinuti sam senzor (slika2), i na njegovo mjesto spojiti cijev pumpe na pritisak (slika3), pričvrstiti dobro da ne bi centrala krivo čitala,
5. skinuti eventualne druge senzore i začepiti cijevi.
6. Uliti CkleanFap1 u pumpu na pritisak (slika4), pumpati sa zatvorenim ventilom dok se ne stvori dovoljan pritisak
7. preko pumpe ubaciti tekućinu cleanfap1 u filtar (slika5), zatvoriti ventil kako se tekućina ne bi vratila u pumpu (slika6)
8. pričekati min. 6 sati do 24 sata da sama tekućina počne djelovati, ponoviti punjenje dok se ista ne potroši
9. upaliti motor i držati ga na 2000 do 3000 okretaja (slika7), pjena/prljavština bi mogla izaći iz auspuha, zato staviti veću posudu ispod auspuha (slika8)
DRUGI DIO ČIŠĆENJA (ispiranje)
10. napuniti rezervoar pumpe na pritisak sa CLEAN fAP2 (slika9), i pumpati sa zatvorenim ventilom kako bi se stvorio pritisak
11. upaliti motor te postepeno dizati okretaje
12. ubaciti cleanfap2 postepeno dok se ne potroši cijele 2 litre
13. pripremiti veću, širu posudu ispod auspuha kako bi se sakupila pjena koja će izlaziti iz auspuha (slika10)
14. nakon što se ubaci kompletan cleanfap2 treba dobro očistiti i osušiti cijev od senzora pritiska, kako bi se spriječio krivi rad centrale, isto vrijedi za ostale eventualne senzore
15. vratiti sve na svoje mjesto i odvozit otprilike 20min na višim okretajima motora;
obavezno potaknuti regeneraciju (da i kompjuter bude obaviješten o učinjenom čišćenju 